אין כמו התקופה הזאת להקשיב לפודקאסט, כנסו ל HR2GO ותקשיבו לראיונות עם אנשים מעניינים שמדברים על ניהול והיבטים שונים של משאבי אנוש. זה מעניין, נותן ערך, קצר (עד 30 דקות).
אם אהבתם עשו לי לייק בסאונדקלאוד, soundcloud
דף הבית » בינינו מה יש לכם לעשות עכשיו חוץ מלהאזין לפודקאסט טוב
אין כמו התקופה הזאת להקשיב לפודקאסט, כנסו ל HR2GO ותקשיבו לראיונות עם אנשים מעניינים שמדברים על ניהול והיבטים שונים של משאבי אנוש. זה מעניין, נותן ערך, קצר (עד 30 דקות).
אם אהבתם עשו לי לייק בסאונדקלאוד, soundcloud
חברת iTalent היתה הלקוח הראשון שלי שבחר ליישם את המתודולוגיה של Scaling Up וגייס את כל הארגון לתהליך של מחוייבות ועבודת צוות, שהובילה לתוצאות שיא ולקפיצת מדרגה בכל הפרמטרים העסקיים.
אחד הדברים החשובים לחברות בצמיחה הוא הפוקוס. לקבל החלטה על מה עושים ומה לא עושים. להעיז לשים בצד רעיונות טובים על מנת לא לפגוע ברעיון המצויין שאנחנו רוצים להשיג השנה.
https://www.calcalist.co.il/technology/article/bkqjamqnk ככה נראה סוף התהליך הארוך והמתיש של רכישה/מיזוג/הנפקה. כותרות שמפארות את עיתוני הכלכלה עם הסכומים ושמות המרוויחים הגדולים. אני מלווה את ביץ' בם מספר
בשנה שחלפה חברות רבות ספגו מכה אנושה, בעוד אחרות מצאו במציאות החדשה הזדמנות עסקית לצמוח במהירות. בשני המקרים, המציאות החדשה דרשה מהמנהלים הבכירים וממנכ"לי החברות
איך לייצר אסטרטגיה משבשת, שונה,חדשנית? המאמר הזה, מתוך הבלוג של Growth Institute תפס את עיני כי הוא מציג דרכים יצירתיות שנקטו חברות מובילות, ליצירת בידול
אני רוצה להציע דרך מהירה, פשוטה, אך יעילה ביותר לעקוב אחר מידת האושר והמוטיבציה של העובדים שלכם: eNPS. מאז שנות התשעים, חברות משתמשות ב-Net Promoter
מדוע המחשבה על האופציה הרביעית היא המפתח לבניית אסטרטגיה נועזת וחדשנית? האם האסטרטגיה של החברה שלך מבדלת, יחודית ופשוטה להבנה? אנחנו פועלים בעולם שמשתנה, משתבש