ליאת לזר

ניהול שיתופי פעולה

בכל ארגון עובדות יחידות ארגוניות שונות בממשקי עבודה אחת עם השנייה.
הממשקים עובדים על שלושה ערוצים עיקריים: מבנה הממשק, איכות ערוצי התקשורת בממשק ואיכות התקשורת הבין-אישית בין האנשים הפועלים בממשק. עבודה על כלל המרכיבים יכולה לשפר את עבודת הממשקים ולהפוך אותה יעילה, נעימה ואפקטיבית.
בסדנה נעסוק ב: בניית מפת ממשקי עבודה וניגודי אינטרסים, התמודדות עם קונפליקטים בין ממשקים, נלמד ונתרגל איך לפתח שיתוף פעולה והסכמות מחייבות, נלמד ונתרגל תקשורת ויחסי עבודה עם הממונים

אולי יעניין אותך

ניהול שינויים ארגוניים

יכולת של מנהל להוביל בהצלחה שינויים מורכבים (ביניהן שינויים ארגוניים) ולרתום את הצוות לתהליכי שינוי, היא אחת החוזקות הניהוליות המוערכות ביותר בשנים האחרונות.

קרא עוד »
לקבוע ולמדוד כדי להצליח

לקבוע ולמדוד כדי להצליח

כל מנהל יודע שמה שלא נמדד אינו מנוהל! הדרך למטרות העסקיות רצופה ביעדים קצרי טווח, שהגדרתם ומדידתם היא כלי בידי המנהל כדי להוביל את הצוות למטרה.

קרא עוד »
הכנת תכנית פיתוח לעובד

הכנת תכנית פיתוח לעובד

פיתוח אישי נמצא בראש סדר העדיפויות של העובד. ארגונים חכמים השואפים לשמר עובדים מחוייבים עם אש ותשוקה, מינפו את הפיתוח האישי ככלי למחוייבות עובדים והטמיעו תהליכי פיתוח כחלק משגרות הניהול בארגון.

קרא עוד »

ניהול בעולם העבודה החדש

ניהול היא מיומנות נרכשת, החשובה ביותר להצלחה האישית שלך, של העובדים בצוות שלך ושל הארגון. צריך לעבוד בזה, ללמוד, להתנסות וליישם, כדי לגבש סגנון ניהולי שיניע את הצוות ממקום של מנהיגות ולא סמכות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן