ליאת לזר

יועצת עסקית לארגונים בצמיחה

הספקים המומלצים - בדקתי וכדאי

המוצרים, האפליקציות והשירותים שבחרתי, בדקתי ואני ממליצה עליהם לאנשי משאבי אנוש.

FreshBiz

בשורה אחת
דרך טובה להכניס רוח יזמית, יצירתית, חשיבה מחוץ לקופסה באירגונים.
איש קשר
רויטל פיזנטי
טלפון
0544551137
אימייל
revital@freshbizgame.com
אתר
http://www.freshbizgame.co.il/

ארגונים עסוקים ללא הרף בדילמות הקשורות לחדשנות, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה. הם מוכנים לתת לעובדים זמן פנוי רק כדי ללכת לחשוב, ולשוב עם רעיונות. לשחק במשחק שלFreshBiz  זאת דרך מצוינת לפתח את החשיבה.

FreshBiz היא חברת הדרכה רב-לאומית המתמחה בפיתוח חשיבה יזמית, ביצירת שינויים ושיפור בתוצאות באמצעות משחק. התכנים מיועדים למנהלים ולעובדים בארגונים, ליזמים ולבעלי עסקים, ולמובילים בתחום החינוך ובאקדמיה, וגם לסטודנטים.

מדובר במשחק שנראה כמו מונופול. אבל בשונה ממונופול שבו כדי שמישהו ינצח כולם צריכים להפסיד, במשחק הזה כדי לנצח צריך לשתף פעולה, לחשוב מחוץ לשולחן של השחקנים שאיתך, ולחשוב בגדול. בתחילתו כל משתתף מקבל סכום כסף וקובע לעצמו מה המטרה שלו: להגיע לגביע בסוף הלוח? להרוויח כמה שיותר כסף? כמה כסף? במהלך המשחק יש אילוצים, קנסות, מתנות ותשלומים שונים שאם נדע להשתמש בהם נכון הם יוכלו להכניס לנו כסף לקופה. מתקדמים במשחק באמצעות קוביה ובכל פעם ששחקן זורק את הקוביה יש אפשרות גם לשאר השחקנים לקבל החלטות הקשורות למשחק.

רציתי להתנסות במשחק. הגעתי לכיתה גדולה מלאה שולחנות, שבכל אחד מהם 3-4 משתתפים, לחלקם זו הפעם הראשונה וחלקם משחקים בפעם השנייה ומעלה. לשחק את המשחק של FreshBiz לוקח שלוש שעות. כמות האנשים יכולה להיות מ-3-4 אנשים ועד ארגון של עשרות אנשים. בסוף המשחק יוצאים עם הרבה תובנות: איך אנחנו פועלים בזירה העסקית? מה אנחנו עושים טוב? וממה אנחנו צריכים להשתחרר?

שיחקתי את המשחק והרגשתי שהזמן טס לי (הייתי בטוחה שיהיה לי קשה, כי אני לא אוהבת משחקי עסקים). למדתי על עצמי: איך אני פועלת בזירה העסקית, מה אני צריכה לשפר, נהניתי והתחברתי לאנשים שלא הכרתי קודם. עשה לי חשק להמשיך. בחברה מאמינים שככל שמשחקים יותר כך המיומנויות העסקיות מתחדדות ובאות לידי ביטוי גם בעולם האמיתי.

המוצרים שיש לחברה להציע: החל בסדנאות מבוססות משחק היזמות דרך הספר "היזמים החדשים"', הרצאות של רונן גפני בנושא חשיבה יזמית, חדשנות ויצירתיות, שיווק בעידן החדש וכלה ב"מעבדות חשיבה" בנות שלושה ימים המתקיימות בארץ ובחו"ל.

מעל 50,000 איש, מיותר מ-20 מדינות עברו את החוויה של FreshBiz החל במנהלים וצוותים בכירים,  דרך יזמים ובעלי עסקים ועד לסטודנטים.

החברה הוקמה ע"י רונן גפני ושמחה גליק ומיוצגת בישראל ע"י רויטל פיזנטי.

חשוב לדעת
לא צריך להיות עם אוריינטציה עסקית או ידע קודם, בואו פתוחים להתנסות ולגלות דברים חדשים ואכן תגלו.
וורדפרס ‹שגיאה

באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.