אליאב אללוף חי ונושם שיווק. הוא האדם שהייתם רוצים שיהיה לצידכם במהלך היום, שייתן את התובנות השיווקיות שלו. מתוך הניסיון הרב שלו כיזם, מנכ"ל, יועץ ואחד שחושב מחוץ לקופסה, אליאב בנה הרצאה מנצחת, שמתאימה לקהלים מגוונים: כלל החברה, אנשי שיווק, מנהלים או הנהלה. בהחלט אפשר להביא את אליאב להרצאה ב-Happy Hour ולקצור מחמאות.
ההרצאה שלו "מוח מוכר מוח קונה" נבנתה על בסיס ייעוץ שיווקי דיגיטלי עם למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובעולם.
בהרצאה אליאב מדבר על כך שרוב בעלי עסקים מתכננים איך למכור את המוצרים והשירותים שלהם, באמצעות "המוח המוכר": הידען, החכם, זה שמבין הכל, משווה, זה שמאמין שהמוצר הטוב ביותר מנצח. וכאן מתחילות הבעיות.
כי בדרך כלל לא כך אנחנו קונים – בוודאי לא את המותגים הטובים ביותר בעולם.
ובגלל זה מותגים מובילים עסוקים בלייצר "אוהדים שרופים", בזמן שהמתחרים שלהם עסוקים בייצור מוצר טוב יותר.
זאת הרצאה מומלצת המתנהלת כשיחה אינטראקטיבית, מלאת הומור ודוגמאות מאיך פועלות החברות המובילות, שמתאימה לאנשים שמחזיקים סלולרי ביד, ומאבדים ריכוז ועניין מהר.
בהרצאה אליאב מדבר על:
איך אנחנו קונים פיצה?
למה נשים קונות נעליים עם עקב של 12 סנטימטר?
איזה טריקים עושים לנו, כדי "שיבוא לנו" לקנות חופשה במקום שבכלל לא חשבנו עליו?
על השאלות האלו ועוד אליאב והקהל עונים יחד, דרך שאלות אינטראקטיביות, מתובלות במחקרים ותיאורי מקרה. הוא לוקח את הקהל בדרך כדי לגלות את האמת המביכה של איך לקוחות באמת חושבים, ואיך עובד (כנראה) המוח שקונה.