מתן פידבק – אחד הכלים הניהוליים העוצמתיים ביותר שיש לכל מנהל. האם אתה משתמש בו באופן יומיומי או שאתה מחכה לתהליך השנתי/חצי שנתי? האם הפידבק שאתה נותן לעובדים שלך מניע או משתק אותם? מה המינון הנכון למתן פידבק ואיך נותנים פידבק בצורה אפקטיבית?
בסדנת "מתן פידבק Must Have לכל מנהל", נענה על כל השאלות האלה ועוד רבות אחרות, נבחן יחד תיאורי מקרה ונתרגל מתן פידבק מסוגים שונים.

לקבוע ולמדוד כדי להצליח
כל מנהל יודע שמה שלא נמדד אינו מנוהל! הדרך למטרות העסקיות רצופה ביעדים קצרי טווח, שהגדרתם ומדידתם היא כלי בידי המנהל כדי להוביל את הצוות למטרה.