על קרן שקד, מנכ"לית B Pro שמעתי הרבה פעמים ולשמחתי יצא לי להיות במפגש אחד מתוך קורס חוויית לקוח שהיא מעבירה. ישבתי בהרצאה והתלהבתי מהתוכן משני היבטים:
1. חשבתי על ההקבלה של חויית הלקוח בעידן הדיגיטלי, לעולם משאבי אנוש, לחוויית הלקוח שאנחנו רוצים ליצור אצל מועמד לעבודה ועובד
2. חשבתי גם על חוויית הלקוח שאני יוצרת למי שנכנס אצלי לאתר. דבר שלא היתה לי מודעות אליו ונתן לי הרבה חומר למחשבה ופעולה.
הזמנתי את קרן שתעזור לי לעשות את ההקבלה בין חוויית לקוח בעולם השיווקי לעולם משאבי האנוש
מייל של קרן שקד – Keren.shaked@b-pro.pro