ליאת לזר

פרק 49 איך בונים מחלקת שיווק בתחילת הדרך. עם נטע קיביליס, CEO של Blue Seedling

הפרק הזה ישמש לכם יזמים, מנכ״לים ואנשי משאבי אנוש, מדריך לגיוס והקמת מחלקת השיווק בחברה. הוא עונה על השאלות: מתי כדאי לגייס פונקציית שיווק? איפה יהיה המיקום שלה? מה הפרופיל שכדאי לגייס? ועוד תשובות לשאלות שמטרידות, כשמגיעים לנקודת ההחלטה.

נטע קיביליס, CEO של Blue Seedling עונה על השאלות האלה. Blue Seedling היא סוכנות שיווק שעובדת עם סטארטאפים ישראלים B2B שמוכרים לחברות אנטרפרייז אמריקאיות, נטע יושבת בניו יורק והקורונה החזירה אותה והמשפחה לארץ לכמה חודשים. זאת היתה הזדמנות טובה לראיין אותה.
לאתר של נטע – www.blueseedling.com
לבלוג שנטע ממליצה עליו
– www.saastr.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן