
האם צריך תהליך הערכת עובדים בארגון קטן?
"לא מומלץ להתחיל תהליך הערכת עובדים אם אין תהליך ניהולי, תקשורתי, בסיסי בחברה.
במקרה כזה ההערכה השנתית יוצרת מתח וציניות כי היא נראית כמו עוד משהו שצריך לסמן עליו V."
דף הבית » Blog
"לא מומלץ להתחיל תהליך הערכת עובדים אם אין תהליך ניהולי, תקשורתי, בסיסי בחברה.
במקרה כזה ההערכה השנתית יוצרת מתח וציניות כי היא נראית כמו עוד משהו שצריך לסמן עליו V."
בינינו, מי אוהב להכין תוכנית עבודה? אני לא מאד אוהבת. אז בוא ננסה להכניס סדר, שיטה, שתקל עלינו את המטלה. מטרת תכנית העבודה להגדיר את
"אומרים שצריך לתת למנהל חדש את 100 ימי החסד שלו.
האם זה ישים? מניסיוני, כניסה נינוחה לתפקיד מאפשרת למנהל החדש זמן להיקלט, לספוג, להבין איך הארגון עובד.
יצא לי ללוות מספר מנהלים, מנוסים יותר ופחות, שנכנסו לתפקיד בחברה חדשה. האם הם מימשו את 100 ימי החסד? המשיכו לקרוא ותדעו."
בעולם המשוגע שבו אנחנו חיים אין רגע דל, כי צריך להתעדכן ולהשתפר ולחדש. תוכנית פיתוח אישית היא חובה. מסקר של דלויט (ממש אוהבת אותם) נמצא
מבחינתי גם כשעוברים משרדים, משנים שיטות עבודה וכדומה, הכל נכנס לאותה קטגוריה: שינוי.באופן טבעי, שינויים מעוררים התנגדות. היערכות מראש ורתימה של הצוות תעשה את ההבדל
יכולת של מנהל להוביל בהצלחה שינויים מורכבים (ביניהן שינויים ארגוניים) ולרתום את הצוות לתהליכי שינוי, היא אחת החוזקות הניהוליות המוערכות ביותר בשנים האחרונות.